فسفرپلیت

ساخت وبلاگ

کارایی فسفرپلیت و سایر تجهیزات تصویربرداری

فسفرپلیت از جمله تجهیزاتی است که نبود ان در این حوزه مشکلات زیادی را به بار می اورده . در گذشته که تجهیزات تصویربرداری وجود نداشت پزشکان و دندانپزشکان مشکلات زیادی در پی بردن به مشکلات بیماران داشتند و بعضا این نااگاهی خطرات جدی را برای بیماران به وجود می اورد در واقع دندانپزشک هرچقدر در کارش متبحر باشد با این حال وجود تجهیزات کارامد برای او بسیار مفید است و کاررابرایش ساده تر خواهد کرد.

تجهیزات تصویربرداری در حوزه دندانپزشکی و سایر زمینه های پزشکی به قدری کاربردی هستند که امروزه هیچ دندانپزشکی بدون گرفتن عکس از دندان های بیمار دست به کار درمانی نمی زند و حتما باید این عکس را تهیه نماید تا با اگاهی کامل از وضعیت دندان و لثه بیمار اقدامات لازم را انجام دهد. در واقع این عکس ها مانع از وقوع اتفاقات پیش بینی نشده در حین درمان خواهد شد.

فسفرپلیت و سایر تجهیزات تصویربرداری در واقع برای دیده شدن قسمت هایی از بدن انسان که ناشناخته هستند و هیچ راهی برای دیدن انها وجود ندارد طراحی و تولید شده اند. در واقع اساس کار همه این تجهیزات تصویربرداری اشعه ایکس است و این اشعه به قدری کاربردی بوده که می توان گفت کشف ان یکی از بزرگترین اختراعات بشر بوده است.

تمامی تجهیزات تصویر برداری توسط اشعه ایکس کار میکنند این اشعه با نفوذ خود از نقاط مورد نظر بدن عکس می گیرد و این عکس توسط تجهیزات تصیربرداری برای پزشک و دندانپزشک به نمایش در می اید. در واقع این تجهیزات وضعیت داخلی بدن را به نمایش در می اورند و پزشک می تواند با اطلاع کامل از وضعیت جسمس بیمار گزینه های درمانی را در پیش بگیرد.

در بازار تجهیزات دندانپزشکی برندهای مختلفی از فسفرپلیت موجود است و این سوال به وجود می اید که چه راه های برای شناخت بهتر این برندها وجود دارد و یک دندانپزشک در زمان خرید باید چه برندی را انتخاب نماید. در واقع به دست اوردن اطلاعات در رابطه با تجهیزات دندانپزشکی امروزه بسیار ساده تر شده است و دندانپزشکان تنها با یک سرچ ساده در گوگل به اطلاعات وسیعی راجع به هر برند دست پیدا می کنند.

در میان برندهای موجود و اطلاعاتی که راجع به هرکدام وجود دارد به راحتی می توانند به این نتجیه برسنند که کدام محصول برای انها مناسب است و چه محصولی با بودجه انها هماهنگی دارد. در گذشته شاید دست یابی به این اطلاعات زمان بر و سخت بود ولی امروزه سایت های تخصصی در این حوزه این کار رابرای دندانپزشکان ساده کرده اند که با صرف کمترین زمان به بیشترین اطلاعات دست پیدا کنند.

علاوه بر فسفرپلیت سنسور RVG نیز کار تصویر برداری از دهان را انجام میدهد . از نظر عملکردی کمی متفاوت است ولی نتیجه کار با فسفرپلیت یکسان است و خروجی تصویر هر دو از کیفیت بالایی برخوردار است. با توجه به نوع کارکردی که دارند دندانپزشک تشخیص می دهد که کدامرا برای کار انتخاب کند.

فسفرپلیت...
ما را در سایت فسفرپلیت دنبال می کنید

برچسب : فسفرپلیت, نویسنده : marzi phosforplatedental بازدید : 47 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 20:56